tisdag 9 april 2013

9/4 Dagens rapport från Blå Stjärnan




Varje förmiddag blir jag uppringd av veterinär eller djurskötare på Blå Stjärnan angående Zacki, det sker efter att veterinären gått rond bland djuren som är inlagda.

Zacki gör små framsteg varje dag, och idag har hon stått på egen hand en liten stund och de har plockat bort katetern som hon haft.
Blev ingen simning igår, men idag skulle hon få komma i bassängen. De fortsätter med stå- och gåträning hela tiden, och de kollar även så att nerver och reflexer hänger med.

Så det är bara att fortsätta att vänta och försöka hålla ihop sig själv, jag (och husse) är självklart ständigt oroliga och jag känner mig helt slutkörd.

Får se vad veterinären säger i morgon, förhoppningsvis har Zacki blivit ännu lite starkare än idag ;)

Mitt blötdjur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar