onsdag 10 april 2013

10/4 Zacki är hemma igen!!!


Som vanligt ringde mobilen i förmiddags, och jag hade förberett mig för att fråga om när de ungefär beräknar att Zacki skulle få komma hem och fråga vad fakturan ligger på i dagsläget, så att vi kunde ha lite framförhållning...

De talade om att Zacki mår bra och att hon är redo för att åka hem!! Paniken kom när de sa att hon måste hämtas kl 15 eller 15,30 idag. Jag var ju beredd på att hon skulle få vara kvar till nästa vecka.
Fanns inte en liten pytteliten chans att jag kunde få sticka tidigare, jag var seriöst beredd på att säga upp mig på fläcken, men underbara husse ”kunde” åka ifrån sitt jobb för att hämta henne och träffa sjukgymnasten.  

Så när jag kom hem från jobbet ligger mina två älsklingar i sängen och myser :)

Nu har husse fått åka tillbaka till jobbet för nattskiften, jag sitter med datorn i sängen och Zacki ligger och drömmer brevid mig…Hon är så söt med sitt voffande, morrande, springande och viftande i svansen i sömnen!

En av favoritplatserna - mamis huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar