tisdag 9 april 2013

9/4 Brev från Zackis gamla ägare



I söndags fick jag ett brev från Zackis gamla ägare, har läst det om och om igen..och varje gång har jag börjat gråta!

Mohammed hade henne från valp till att hon var 2år gammal, när jag köpte henne av honom. Hade varit dagmatte till henne under ett par månaders tid, och tråkigt nog hade inte han inte möjligheten att ha kvar henne längre, så hon fick flytta till mig…vilket jag är överlycklig för!

Frågade om jag fick lägga upp en del av brevet för att få lite pushning i kämpandet, och det fick jag…

”  Jag ville bara säga att du är en underbar människa Jessica! Och jag ser att du älskar Zacki och hon dig! Jag vet att jag aldrig ens skulle kunna drömma om en bättre människa som tog hand om henne som du gör.
Jag hoppas från hela mitt hjärta att hon blir bra och stark igen som hon alltid varit!
Jag kan tänka mig hur ledsen du är och hur ont det måste göra att se henne så men jag lovar dig att smärtan du känner i dag är styrkan du känner i morgon!
Kram på er 
Mohammed El Assir ”



Hittat en liten bild på honom och Zacki i datorn, vem som tagit kortet eller hur jag fått tag i det vet jag faktiskt inte…men jag hoppas det är okey att jag lägger upp det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar