tisdag 14 maj 2013

12/5 - Debut på Rörmossen...

Ända sen jag köpte Zacki har jag varit bjuden till Rörmossens Hundträffar..äntligen tog jag mig dit...

Detta är en träff sker hos goa Lena varannan månad ungefär...hundar och hundägare träffas, hittar på saker, äter och fikar, och snackar allt mellan himmel och jord verkar det som... I söndags var vi där i runt 6 timmar..så ja, det hinns med massor..

Vi började med tipspromenad och hinderbana. Dock var inte jag och Zacki med på varje hinder och inte heller sista frågan då jag kände att det blivit lite för mycket för Zacki...men en överlycklig hund hade jag under dagen!

Eftersom vi hoppade över sista delen av promenaden passade jag på att smita in till Lena och titta på Veras små valpar, Corgi-valpar endast 3,5veckor gamla...


Matdags

Sen blev det ostbricka med massa tillbehör...och massa prat...sen fika och ännu mer prat...

Under dagen agerade Paula och Amanda fotografer...deras bilder på Zacki kommer läggas upp i varsitt inlägg här i bloggen.

Tack så mycket för fina bilder!

Och kom ihåg ni som läser, ni får inte använda dessa bilder utan att fråga fotografen och mig om lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar